Ακολoυθούν βιογραφικά με ονομαστική σειρά:

Η Δημητρέση Ροδάνθη ,  είναι αφηγήτρια, παιδαγωγός, εικαστικός . Πάνω από 20 χρόνια.Από το  1995   όπου εκπαιδεύτηκε στη Γαλλία,  μελετά και εμβαθύνει στο χώρο της Παγκόσμιας Προφορικής Παράδοσης  του παραμυθιού, και επιμορφώνει αφηγητές. Από τότε εργάζεται και υπηρετεί την τέχνη της αφήγησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ως  ιδρυτικό μέλος της μη κερδοσκοπικής εταιρείας  Action Art,  οργάνωσε το Εργαστήριο Αφηγητών της Action Art και πολυγλωσσικές ομάδες αφήγησης, Επιμελήθηκε καλλιτεχνικά και οργανωτικά: 2000, πενταήμερο πρόγραμμα δίγλωσσων αφηγήσεων και σεμιναρίων. 2012-2019 το Διαπολιτισμικό Φεστιβάλ «Μάης των  Παραμυθιών», 2015-2019 το Διήμερο Αφιέρωμα για το παραμύθι στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Παιδικού Φεστιβάλ Elephantastico του Δήμου Θεσσαλονίκης, 2016-2019 «Μέρες Παραμυθιών» στα Καβείρια  του Δήμου Σαμοθράκης.

Πραγματοποιεί σεμινάρια για την Εκπαίδευση στην τέχνη της Αφήγησης, εκπαιδευτικά προγράμματα αξιοποιώντας διαφορετικές μορφές τέχνης για την πολιτιστική ετερότητα, ρατσισμό , περιβάλλον, εντός και εκτός  Θεσσαλονίκης, σε σχολικές μονάδες σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και άλλους φορείς.  Ετήσια  οργανώνει τετραήμερο σεμινάριο σε συνεργασία με τον αφηγητή Jean Porcherot. Το 2019 ξεκίνησε τη διοργάνωση διαδικτυακών σεμιναρίων.Αφηγείται στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε festivals , σε μουσεία σε συνδυασμό με ευρήματα και έργα τέχνης, σε σχολεία, βιβλιοθήκες, νοσοκομεία, πολιτιστικούς χώρους, βιβλιοπωλεία κλπ., Συμμετέχει με  performance,αφηγήσεις, εισηγήσεις σε table ronde, ημερίδες, διεθνή συνέδρια. Συνεργάστηκε με εξαιρετικούς μουσικούς για παραστάσεις .

Επιμελήθηκε  εκδόσεις  συλλογής παραμυθιών  στο πλαίσιο υλοποίησης προγράμματος της  ΕΠΝ Θεσσαλονίκη 2014 και στο πλαίσιο τρίμηνου προγράμματος για τους πρόσφυγες, έκδοση κουρδικών, συριακών παραμυθιών στην ελληνική και αραβική γλώσσα . Eργάστηκε στη ΧΑΝΘ ως υπεύθυνη οργάνωσης προγραμμάτων & στο ΚΕ.ΘΕ.Α (ΙΘΑΚΗ)1987-1991 με ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

H Λίλη Λαμπρέλλη,

με  καταγωγή από τη Μυτιλήνη και το Αϊβαλί, γεννήθηκα στον Πειραιά. Σπούδασα νομικά και κάμποση μουσική. Έκανα λίγη δικηγορία και πολλή μετάφραση στο Λουξεμβούργο και τις Βρυξέλλες.                                                                                                                       Το 1998, από καθαρή συγκυρία, συνάντησα τον παραμυθά Ανρί Γκουγκό και βούτηξα στα βαθιά των παραμυθιών – δεν έχω αναδυθεί ποτέ. Τα παραμύθια και η αφήγησή τους μου έκαναν πολλά δώρα – ανάμεσα σ’ αυτά, αναπάντεχες συναντήσεις με “δασκάλους” που δεν ήταν δάσκαλοι αλλά κάτι πολύ πιο πολύτιμο, με “μαθητές”  που σε καμιά περίπτωση δεν ήταν μαθητές, με ομότεχνους σε μια τέχνη που δεν είναι τέχνη γιατί δεν έχει ανάγκη  ούτε θεωρητική γνώση ούτε τεχνική, με εντός και εκτός εγγραμματοσύνης στοχαστές.

Έχουν εκδοθεί είκοσι δύο δικά μου βιβλία (τρία από αυτά και σε μορφή audio) κι ένα cd με παραμύθια.

Η Μιχαήλ Γιούλα,  έχει σπουδάσει μουσικοπαιδαγωγική στο Παρίσι εξερευνώντας τις μοντέρνες μεθόδους της εποχής (methode Martenot, approche electroacoustique κ.α), όπου και εργάστηκε σε δημοτικά σχολεία και ωδεία της πόλης.  Έχει γράψει τα μουσικοεκπαιδευτικά βιβλία «Πινακωτή πινακωτή και στα παιχνίδια μουσική» εκδόσεις Σπουδή και «Φωνητικά παιχνίδια, από την ομιλία στο τραγούδι» εκδόσεις Διάπλαση.  Επίσης έχει γράψει τα μουσικά παραμύθια «Η μεγάλη βόλτα του κύριου Πετράν» και «Τιριμπιμπίμ, ο ιππότης των χρωμάτων»  και τις διασκευές για μικρά παιδιά από τις γνωστές όπερες « ο μαγικός αυλός» του Μότσαρτ και «ο κουρέας της Σεβίλλης» του Ροσσίνι που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Διάπλαση.  Επίσης έχει σπουδάσει τζαζ και κλασσικό τραγούδι (δίπλωμα) και έχει ειδικευθεί στον φωνητικό αυτοσχεδιασμό.  Έχει συμμετάσχει σε πολλές συναυλίες και εχει συνεργαστεί με πολλούς επιφανείς μουσικούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.  Έχει ηχογραφήσει το cd Synomilia για φωνή, τρομπέτα και ηλεκτρονικά που κυκλοφορεί από την εταιρεία Defkaz και το CD “‘Eργα Eλλήνων Συνθετών” της “Oρχήστρας Nυκτών Oργάνων Δήμου Πάτρας”.  Έχει συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις στη Επίδαυρο κ.α (μουσική διδασκαλία, μουσικός).Έχει συμμετάσχει  σε παραστάσεις αφηγήσεων παραμυθιών, μύθων σε μουσεία κλπ, της Αction Art σε συνεργασία με την αφηγήτρια και εικαστικό Ροδάνθη Δημητρέση.

Η σελίδα της στο facebook, με την επωνυμία Γιούλα Μιχαήλ, περιέχει παραδείγματα και πληροφορίες όσον αφορά την παιδαγωγική και εκδοτική της δραστηριότητα https://www.facebook.com/%CE%93%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1-%CE%9C%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%AE%CE%BB-110266213713890/?modal=admin_todo_tour    

Η σελίδα της στο facebook, με την επωνυμία Yula Michail, περιέχει παραδείγματα και πληροφορίες όσον αφορά την μουσική της δραστηριότητα.                                        https://www.facebook.com/Yula-michail-114772086610720/?modal=admin_todo_tour

Ο Porcherot Jean ,

για σχεδόν 36 χρόνια, διερευνά με πάθος τη διεθνή κληρονομιά των  παραμυθιών, των μύθων και θρύλων , εμπλουτίζοντας συνέχεια το ρεπερτόριό του και δημιουργώντας νέους αφηγητές. Καταρχήν, καθηγητής κλασσικής λογοτεχνίας και ιδρυτής  εργαστηρίων έκφρασης στα Αteliers de la Rue Raisin, συναντιέται  το 1983 με τους Νέο –Αφηγητές. Εκπαιδεύτηκε στην αφήγηση (Agnès Chavanon, Abbi Patrix, Michel Hindenoch, Mimi Barthelemy) και παραδοσιακό τραγούδι (Evelyne Girardon). Με την Εvelyne Giradon ζωντανεύουν εργαστήρια τραγουδιού και αφήγησης  και συγγράφουν από κοινού σενάριο    συνδυάζοντας δύο τομείς. Ιδρύει το 1984 το atelier των αφηγητών με την Monique Mellon,αφηγήτρια.  Το 1990 εγκατέλειψε τη διδασκαλία στην εκπαίδευση, για να γίνει επαγγελματίας αφηγητής. Στα Αteliers de la Rue Raisin ανέπτυξε σημαντικό έργο  εκπαίδευσης και εμψύχωσης στη Γαλλία και στο εξωτερικό (Αγγλία, Ισπανία, Τυνησία, Γεωργία, Τουρκία, Ελλάδα ) . Καλλιτεχνικός διευθυντής των Festivals Παραμυθιών  των Αteliers de la Rue Raisin , Loire (1991-2018): Νuit du Conte   (1994-2010 …) ,σε συνεργασία με το Astronef και  Rancontres  Contées (2010- 2019..).

O J. Porcherot  επιδιώκει να αναπτύξει και να εξελίξει ένα ζωντανό προφορικό λόγο με την απαιτητικότητα που επιζητά η ανάπτυξη μιας τέχνης , στηριζόμενος σε μια πρωτοπόρα παιδαγωγική που το πάθος του και η εμπειρία του  ως δασκάλου του επιτρέπει να εμπλουτίσει

Αυτός που ξέρει και ξέρει ότι ξέρει είναι ένας σοφός, πρέπει να τον ακούμε                      Αυτός που ξέρει και  δεν ξέρει ότι ξέρει , πρέπει να το αποσαφηνίσει                                   Αυτός που δεν ξέρει και που ξέρει ότι δεν ξέρει,  πρέπει να του μάθουμε                          Αυτός που δεν ξέρει και δεν ξέρει ότι δεν ξέρει , πρέπει να τον αποφεύγουμε : είναι ένας ανόητος, ένας βλάκας.

H Τσιρέλη Eυλαμπία ,

είναι εκπαιδευτικός, συγγραφέας και δασκάλα συγγραφής. Είναι υποψήφια Δρ Βιβλικής Θεολογίας και Αρχαιολογίας στο Α.Π.Θ. Ειδικεύεται στους μύθους και τα μυθικά σύμβολα της αρχαίας Εγγύς Ανατολής, όπως το δέντρο και το ερπετό.

Είναι η δημιουργός του Εργαστηρίου Συγγραφής ”Imaginarium”, όπου διδάσκει συγγραφή και επιμέλεια κειμένου από το 2014. Ασχολείται με την επιμέλεια βιβλίων, συλλογικών εκδόσεων και τη μετάφραση. Έχει εφαρμόσει τη δημιουργική γραφή σε διδακτικά πλάνα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως εκπαιδευτικός, αλλά και σε επιμορφώσεις φοιτητών στο παιδαγωγικό εργαστήρι της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. και θεολόγων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Έχει συμμετάσχει σε διεθνή ακαδημαϊκά συνέδρια και μεγάλες πολιτισμικές διοργανώσεις σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα (Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης, ComicCon, ΦantastiCon πανελλήνιο συνέδριο για το φανταστικό, Ημερίδες, Θεολογικά συνέδρια, Σεμινάρια, TEDx, σχολεία, ΙΕΚ).

Είναι συντονίστρια της Λέσχης Φανταστικής Λογοτεχνίας στην Κεντρική Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης όπου και πραγματοποιεί κάθε χρόνο ομιλίες σχετικές με τη λογοτεχνία.

                                              Φόρμα προεγγραφής εδώ

 

Σκοποί  & στόχοι της εκπαίδευσης                                                                                   Πρόγραμμα Α΄κύκλου                                                                                        Πρόγραμμα Β΄& Γ΄κύκλου                                                                                                Βιογραφικά εισηγητών-επιμορφωτών                                                                        Διάρκεια, Ημερολόγιο  Συναντήσεων, Κόστος

Οργάνωση σεμιναρίων μετά από εκδήλωση ενδιαφέροντος : 

Δημιουργία προγράμματος για προσχολικής ηλικίας , 6-10 χρονών, εφήβους.               Τι παραμύθια επιλέγω;Πως τα αφηγούμαι. Που τα βρίσκω;